دوره توانمندسازی دانشجویان جهادگر در یزد آغاز شد
کد خبر: 4107298
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳

دوره توانمندسازی دانشجویان جهادگر در یزد آغاز شد

دوره توانمندسازی دانشجویان جهادگر با عنوان «توانا» به همت قرارگاه جهادی شهید محمدخانی یزد آغاز شد و به مدت دو روز در حال برگزاری است.

دوره توانمندسازی دانشجویان جهادگر در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره توانمندسازی دانشجویان جهادگر با عنوان «توانا»، امروز، 24 آذرماه به همت قرارگاه جهادی شهید محمدخانی یزد آغاز شد و به مدت دو روز در حال برگزاری است.

محمدرضا صمدی، مدیر عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان یزد در آیین افتتاحیه این دوره اظهار کرد: بسیج دانشجویی پیش قراول حرکت‌های جهادی در کشور است و اکنون این نیاز حس می‌شود که باید گروه‌های جهادی دانشجویی در عرصه‌های تخصصی و ویژه‌تر وارد شوند، لذا لزوم آموزش و برگزاری چنین دوره‌هایی بیشتر حس می‌شود.

صمدی گفت: هر ساله به همت این نهاد و در عرصه‌های تخصصی دوره‌هایی برگزار می‌شود که دوره اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی از آن جمله است تا کنش‌ها در این عرصه‌ها با علم و آگاهی همراه باشد.

وی بیان کرد: امسال به دلیل وقفه و ضربه‌ای که کرونا به بدنه تشکل‌های دانشجویی وارد کرد، تصمیم گرفتیم تا مبانی حرکت‌های جهادی را برای دانشجویانی که تازه پا به این عرصه گذاشته‌اند، تبیین کنیم، بنابراین دوره دو روزه و فشرده «توانا» با حضور بیش از 100 دانشجوی جهادگر از سراسر استان یزد طراحی و در دستور کار قرار گرفت که امروز شاهد اجرای آن هستیم.

انتهای پیام
captcha